آخرین مطالب

مجتمع بین راهی میرجاوه

معرفی پروژه مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی امام رضا (ع) میرجاوه را شاید بتوان یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین پروژه ها و مجتمع های احداث شده توسط این شرکت دانست . پروژه ای که در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان و باهدف ارائه خدمت به زائرین و مسافرین و رانندگان […]

اشتراک گذاری
21 اسفند 1401
374 بازدید
کد مطلب : 372

معرفی پروژه

مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی امام رضا (ع) میرجاوه را شاید بتوان یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین پروژه ها و مجتمع های احداث شده توسط این شرکت دانست . پروژه ای که در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان و باهدف ارائه خدمت به زائرین و مسافرین و رانندگان پاکستانی توسط این شرکت طراحی و احداث گردیده است . کار طراحی و مطالعات و احداث آن در سال ۱۳۹۶ آغاز و در سال ۱۴۰۰  به بهره برداری رسید . خیل عظیم زائرین پاکستانی که به خصوص در ایام اربعین حسینی از مرز میرجاوه وارد کشور می شوند ، مخاطبین اصلی این مجتمع هستند تا پس از طی مسافت طولانی در خاک کشور پاکستان با کمترین امکانات ، بتوانند دمی در این مجتمع بیاسایند و خاک سفر بزدایند .

مشخصات فنی

 -مسجد و نمازخانه  با زیر بنای ۴۱۰ متر مربع شامل،  نمازخانه های اختصاصی خواهران و برادران با ورودی و کفش کن های مجزا، انبار، صحن ورودی و اتاق استراحت کارکنان.

– زائر سرا با زیر بنای ۱۰۴۳  متر مربع در قالب ۸ واحد .

– رستوان با زیر بنای ۳۶۰ متر مربع، شامل فضای غذا خوری ، آشپزخانه ، ورودی مجزای خدماتی، انبار،  سرویس بهداشتی و دوش اختصاصی پرسنل .

– وضوخانه و سرویس بهداشتی و حمام با زیر بنای ۱۰۴۸ مترمربع . شامل: ۲۸ چشمه و ۳۷ دوش حمام اختصاصی ویژه خواهران و ۲۸ چشمه و ۳۴ دوش حمام اختصاصی ویژه برادران، با سرویس های ویژه معلولین و پیش بینی سپتیک .

– چهار واحد تجاری با زیر بنای ۱۴۵ متر مربع .

– افزون بر موارد فوق ، سرایداری، انباری، موتورخانه، لاندری، درمانگاه، نگهبانی، امانت داری، آشپزخانه جهت زائر سرا و سیستم های استاندارد گرمایش  رادیاتور و فن کویل، سرمایش پنکه سقفی،  با زیر ساخت کولر گازی و موتورخانه مرکزی  در مجتمع  پیش بینی شده است .

موقعیت جغرافیایی

این مجتمع درنقطه مرزی ایران وپاکستان (میل۱۲) واقع گردیده است .

تصاویر پروژه

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.