آخرین مطالب

مجتمع بین راهی دیهوک

آدرس : جاده بردسکن ، گناباد ، نرسیده به شهر بردسکن.

  • سود پروژه : ۱۷%
  • سرمایه گذاری کل : ۴۰ میلیارد تومان
اشتراک گذاری
21 اسفند 1401
731 بازدید
کد مطلب : 380

معرفی پروژه

این پروژه نیز همانند سایر پروژه های عام المنفعه احداث شده توسط این شرکت ، در سال ۱۳۷۶ احداث و در سال ۱۳۷۸ به بهره برداری رسید . ارائه خدمات همه جانبه به مسافرین و زائرین حضرت علی ابن موسی ارضا (ع) در محورهای سطح کشور ، به خصوص در مناطق کمتر برخوردار را به عهده دارد . ارائه خدمات ، اشاعه فرهنگ رضوی و نماز ، اشتغال ، توسعه منطقه ای و ایمنی جاده ای در کاهش تصادفات ، در کریدور ارتباطی و اصلی جنوب و جنوب شرق کشور به مشهد مقدس ، از کارکردهای شاخص و موثر این مجتمع می باشد .

مشخصات فنی

مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی امام رضا (ع) دیهوک در زمینی به مساحت ۱۱۲۲۰ متر مربع و زیربنای ۶۶۰ مترمربع در قالب فضاهای ساختمان نمازخانه ، وضوخانه ، سرویس بهداشتی خواهران و برادران ، واحدهای تجاری ، زمین بازی کودکان ، فضای استراحت تجهیز شده با آلاچیق ، خدمات خودرویی ، تیرپارک ، فضای سبز و … ، احداث گردیده است .

– نمازخانه و سرایداری با زیر بنای ۳۲۰ متر مربع شامل نمازخانه های اختصاصی خواهران و برادران با ورودی و کفش کنهای مجزا ، انبار ، صحن ورودی ، واحد کامل مسکونی سرایداری

– وضوخانه و سرویس بهداشتی با زیر بنای ۱۵۳ مترمربع . شامل ۸ چشمه اختصاصی خواهران و ۸ چشمه اختصاصی برادران

– واحدهای تجاری با زیر بنای ۵۹ متر مربع در قالب ۲ باب مغازه  .

– محوطه و فضای سبز ، پیاده روها ،  معابر ، پارکینگ ، فضای سبز ، آبنما فضای بازی کودکان ،آبخوری و آلاچیق شایان ذکر است این مجتمع دارای سیستمهای استاندارد گرمایش رادیاتور ، سرمایش کولر آبی و موتورخانه مرکزی  در مجتمع  پیش بینی شده است.

موقعیت جغرافیایی

این مجتمع در استان خراسان جنوبی ، درکیلومتر ۸۵  محورطبس – دیهوک و مجاور شهر دیهوک واقع گردیده است .

تصاویر پروژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *