آخرین مطالب

چشم انداز

چشم‌انداز ۵ ساله: سرآمدترین شرکت بنیاد بهره‌وری آستان قدس رضوی به لحاظ درآمد و سودآوری.

چشم‌انداز ۱۰ ساله: شاخص در صنایع هدف و توسعه‌گر در جهت بهره‌وری موقوفات.

ماموریت

شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی به عنوان یک نهاد توسعه گر عمرانی و معدنی، با اتکا بر فرهنگ رضوی، سرمایه انسانی متعهد، متخصص، خلاق و یادگیرنده و استفاده از فناوری‌های نوین، از طریق مهندسی، تدارکات، ساخت، سرمایه‌گذاری و مدیریت (EPCFM) و تولید و بازرگانی مصالح ساختمانی، صنعتی، تجهیزات، ماشین‌آلات، نرم‌افزارها و پلتفرم‌های دیجیتال در صنایع عمرانی و معدنی کشور برای ذی‌نفعان خود ارزش آفرینی می‌نماید.

ارزش ها

به شکرانه‌ خدمت در نهاد‌ی وابسته به بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا علیه السلام، ما کارکنان شرکت صنایع معادن و عمران رضوی تلاش می‌کنیم توصیه‌های ذیل را سرلوحه‌ی فعالیت خویش قرار دهیم.

  شرح ارزش‌های شرکت
ردیف شرح ارزش
۱ پایبندی به ارتقا کیفیت همراه با کاهش هزینه و زمان.
۲ اعتقاد به اولویت و حفظ کرامت سرمایه انسانی.
۳ ارزش آفرینی برای ذی‌نفعان و خلق تجربه لذت‌بخش برای مشتریان.
۴ تلاش در راستای خلاقیت، نوآوری و یادگیری مستمر.
۵ عمل به سیره اهل‌بیت: با معرفت به تعالیم اسلامی و سیره‌ی اهل‌بیت سلام الله علیهم اجمعین به ویژه حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام، به این آموخته‌ها عمل نماییم.
۶  پایبندی به ارزش‌های اسلامی: به کلیه ارزش‌های اسلامی و شئونات آستان قدس رضوی اعم از رعایت عفاف و حجاب در محیط کار و همچنین ارزش‌های اجتماعی مورد قبول جامعه پایبند باشیم.
۷ راستای فعالیت‌ها: از تمام ظرفیت‌های شرکت در راستای اجرای منویات رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های ابلاغی تولیت معزز آستان قدس رضوی استفاده نماییم.
۸ افزایش بهره‌وری موقوفات: با علم و آگاهی از حقوق وقف، زمینه را برای توسعه و افزایش بهره‌وری موقوفات فراهم آوریم.
۹ احترام: با احترام به حقوق همکاران، برترین فضا جهت آسایش روحی و سلامت جسمانی همکاران را به ارمغان آوریم.
۱۰ شفافیت: با آگاهی از قوانین و آیین‌نامه‌های اجرایی و با اجتناب از سوء استفاده از منابع و اطلاعات، زمینه را برای پیدایش شرکتی قانونمند و شفاف فراهم سازیم.
۱۱ مدیریت جهادی: با استفاده از مدیریت جهادی، خلاقیت و دانش‌محوری، در کنار ارتقای کیفیت، هزینه و زمان اجرای پروژه‌ها را کاهش داده و برای ذی‌نفعان ارزش‌آفرینی نماییم.
۱۲ حفظ کرامت ذی‌نفعان: در مواجهه با شخصیت‌های حقیقی و حقوقی، جانب انصاف را رعایت کرده و کرامت ایشان را حفظ نماییم.
۱۳ حفاظت از محیط‌زیست: در راستای پیشرفت و توسعه پایدار کشور، نهایت همکاری و مشارکت در حفاظت از محیط‌زیست و منابع طبیعی را به کار بگیریم.
۱۴ تقدم منافع: مدیران شرکت متعهد هستند که همواره منافع سازمان را بر منافع شخصی خود مقدم بدانند.
۱۵ رازداری و رعایت محرمانگی: کارکنان متعهد هستند که تمامی اطلاعات محرمانه شرکت اعم از اطلاعات مشتریان، شرکا و اطلاعات شرکت مانند اطلاعات مالی، نیروی انسانی، فنی، بازرگانی و تولیدی را حفظ و در اختیار هیچ شخص حقیقی و یا حقوقی قرار ندهند.
۱۶ حفظ اموال: کارکنان شرکت متعهد هستند که از اموال، تسهیلات و امکانات شرکت، خارج از ضوابط و مقررات مصوب شرکت استفاده نکنند.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.