آخرین مطالب

تمرکز بر بازاریابی و فروش هبلکس رضوی در نمایشگاه صنعت ساختمان قشم

شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی در نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته که در قشم برگزار شد، توانست گام‌های موثری را برای توسعه بازاریابی و فروش هبلکس رضوی بردارد.مدیرعامل شرکت در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: با توجه به ظرفیت موجود در منطقه جنوب کشور به ویژه جزیره قشم، شرکت صمع رضوی با […]

اشتراک گذاری
03 اسفند 1402
114 بازدید
کد مطلب : 1861

شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی در نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته که در قشم برگزار شد، توانست گام‌های موثری را برای توسعه بازاریابی و فروش هبلکس رضوی بردارد.
مدیرعامل شرکت در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: با توجه به ظرفیت موجود در منطقه جنوب کشور به ویژه جزیره قشم، شرکت صمع رضوی با رویکرد ارائه هبلکس و انواع سنگ در‌ این رویداد حضور یافت.
دکتر مهدی قربانی گفت: با توجه به سیاست‌های توسعه این جزیره و وجود ساخت و ساز گسترده، می‌توان از این بستر برای فروش هبلکس رضوی به خوبی استفاده کرد. از سویی به دنبال مذاکرات صورت گرفته با مدیران جزیره قشم و اعلام نیاز برای تامین سنگ معابر عمومی، یکی از رویکردهای شرکت برای حضور در نمایشگاه، تامین سنگ‌های مورد استفاده در معابر عمومی بوده است.
او درباره برنامه‌های شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی در مدت برگزاری نمایشگاه خاطرنشان کرد: این مجموعه علاوه‌بر حضور به عنوان غرفه‌دار‌ و ارائه محصولات به صورت عمومی، مذاکرات خود‌ را با مدیران منطقه آزاد قشم نیز پیگیری کرد و در‌ مرحله نخست توافق برای تامین سنگ مورد نیاز منطقه با شکل تهاتر با زمین‌های موجود در قشم حاصل شد.
مدیرعامل شرکت صمع رضوی ادامه داد: از سویی دیگر نماینده فعالی با هدف تمرکز بر بازاریابی و فروش هبلکس انتخاب و تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری موجود برای تجهیز و راه‌اندازی واحد مربوطه فراهم شد. این اقدام کمک شایانی برای ایجاد بازار جدید فروش هبلکس به سازندگان و انبوه‌سازان جزیره قشم خواهد داشت.
او بازاریابی اصولی را یکی از فاکتورهای تعیین‌کننده در فروش محصولات عنوان کرد و افزود: حضور در رویدادهای تخصصی نقش قابل توجهی در تحقق سیاست‌های فروش شرکت خواهد داشت، چرا که در وهله اول بستر مناسبی را برای معرفی تخصصی محصولات به ویژه در‌ مناطقی که شاید هنوز محصول مورد نظر، مزایا و کاربردهای آن به طور کامل شناخته شده نباشد، فراهم می‌کند.
قربانی ادامه داد: از طرفی حضور فعال در رویدادهایی از این دست تاثیر بسزایی در شناخته شدن برند تجاری و محصول و در نتیجه در افزایش فروش آن دارد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.