آخرین مطالب

پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار مصلی با راه‌آهن

مهدی قربانی در گفت‌وگو با اداره ارتباطات و رسانه اظهار کرد: در قالب این پروژه قرار است بلوار حر به بلوار مصلی از طریق احداث یک پل در طرفین ریل راه آهن متصل شود.وی گفت: پیش بینی می‌شود پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار مصلی با راه‌آهن در سال جاری به شهرداری مشهد به عنوان کارفرما […]

اشتراک گذاری
14 مرداد 1402
530 بازدید
کد مطلب : 1281

مهدی قربانی در گفت‌وگو با اداره ارتباطات و رسانه اظهار کرد: در قالب این پروژه قرار است بلوار حر به بلوار مصلی از طریق احداث یک پل در طرفین ریل راه آهن متصل شود.
وی گفت: پیش بینی می‌شود پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار مصلی با راه‌آهن در سال جاری به شهرداری مشهد به عنوان کارفرما تحویل داده شود.
مدیرعامل شرکت صنایع معادن و عمران رضوی، کاهش ترافیک در بلوار حر را یکی از مزیت‌های اجرای این پروژه عنوان کرد.
او ادامه داد: علاوه‌‌براین، با ارزشیابی زمین‌های اطراف بلوار حر و مصلی، وضعیت اجتماعی مناطق اطراف و همچنین حاشیه شهر بهبود پیدا خواهد کرد.
قربانی درباره اشتغالزایی صورت گرفته در این پروژه نیز خاطرنشان کرد: در طول اجرای پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار مصلی با راه‌آهن، با احتساب کارگران و پیمانکاران، ماهانه برای حدود ۵۰ نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد شده است.
او با اشاره به استفاده از مصالح تولیدی شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی در این پروژه گفت: از زمان آغاز عملیات اجرایی تاکنون، ۲۸۰۰ متر مکعب مصالح سنگی، ۱۵۰۰۰ متر مکعب بتن و ۳۰۰ متر مکعب جدول قطعات پیش ساخته‌ در پروژه مذکور بکار رفته است.

لینک خبر در آستان نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *