آخرین مطالب

معرفی خدمات و محصولات شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی در نمایشگاه معدن و متالوژی مشهد

با هدف معرفی محصولات و خدمات شرکت صنایع معادن و عمران رضوی، این مجموعه در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و متالورژی صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی ماشین‌آلات و تجهیزات مشهد حضور یافته است. به گزارش آستان نیوز، در این نمایشگاه که از امروز کار خود را آغاز کرده است، شرکت‌های برتر در حوزه فولاد، فلزات، […]

اشتراک گذاری
25 تیر 1402
441 بازدید
کد مطلب : 1172

با هدف معرفی محصولات و خدمات شرکت صنایع معادن و عمران رضوی، این مجموعه در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و متالورژی صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی ماشین‌آلات و تجهیزات مشهد حضور یافته است.

به گزارش آستان نیوز، در این نمایشگاه که از امروز کار خود را آغاز کرده است، شرکت‌های برتر در حوزه فولاد، فلزات، قالب سازی، آهنگری، ریخته‌گری و صنایع نسوز به مدت ۵ روز حضور دارند.

توسعه بازارهای جدید در حوزه معدن

مدیرعامل شرکت صنایع معادن و عمران رضوی اظهار کرد: این مجموعه با رویکرد شناسایی و کشف بازارهای جدید و همچنین آخرین دستاوردهای خود در نمایشگاه بین‌المللی مشهد شرکت کرده است.

دکتر مهدی قربانی گفت: حضور در نمایشگاه‌هایی از این دست، امکان برقراری ارتباط را با دست‌اندرکاران حوزه معدن و متالوژی که یکی از زیرشاخه‌های فعالیت این شرکت است، فراهم می‌کند.

او درباره برنامه‌های این شرکت در نمایشگاه مشهد تصریح کرد: از جمله فعالیت‌هایی که توسط تیم با تجربه مدیران بخش معدن و بازرگانی شرکت صورت می‌گیرد، می‌توان به برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان داخلی و خارجی، معرفی دقیق محصولات و ارائه اطلاعات مورد نیاز برای خرید از این مجموعه اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت صنایع معادن و عمران رضوی ادامه داد: در این نمایشگاه شرکت‌های دولتی و خصوصی معتبری حضور دارند که در تلاش هستیم  علاوه‌بر حفظ ارتباط نزدیک با مشتریان فعلی، بازار خود را توسعه دهیم.

او درباره حوزه‌های فعالیت این مجموعه خاطرنشان کرد: فعالیت های عمده این شرکت در بخش معدن شامل:

  1. شناسایی و پتانسیل یابی انواع مواد معدنی
  2. اجرای عملیات اکتشافی و بهره برداری از معادن
  3. فرآوری انواع سنگ کوپ
  4. تولید و تامین انواع سنگ ساختمانی شامل تایل، اسلب، جدول، کوبیک و …
  5. ارائه خدمات فنی و مهندسی در بخش اکتشاف، بهره برداری و فرآوری انواع مواد معدنی می باشد.

گفتنی است، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و متالورژی صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی ماشین آلات و تجهیزات وابسته از ۳۱ تیرماه تا ۳ مرداد ماه سال ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حال برگزاری است و علاقه‌مندان می‌توانند از غرفه شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی در سالن فردوسیاز ساعت ۱۶ تا ۲۱ دیدن کنند.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.